2024 ජනාධිපතිවරණයේ තැපැල් ඡන්දදායකයින්ගේ පහසුව සඳහා ඡන්ද හිමි නාමලේඛන ප්රදර්ශනය කළ යුතු බව මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව පවසනවා.
මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් සඳහන් කරන්නේ සියලුම දිස්ත්රික්කවල සිටින තැපැල් ඡන්ද අයදුම්කරුවන්ගේ අයදුම්පත් ඒ ඒ දිස්ත්රික්කයේ තේරීම්භාර නිලධාරී වෙත එනම් දිස්ත්රික් මැතිවරණ කාර්යාලයේ ලිපිනයට යොමු කළ යුතු බවයි.
එක හා සමාන පුද්ගල නාම පවතින නිසා තමන්ගේ තොරතුරු වෙනත් අයෙකු ලවා පරීක්ෂා කර තැපැල් ඡන්ද අයදුම්පත් සම්පූර්ණ කිරීමෙන් වළකින ලෙස තැපැල් ඡන්ද අයදුම්කරුවන්ගෙන් මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව ඉල්ලා සිටිනවා.
තැපැල් ඡන්ද පහසුකම් ලබාගැනීම සඳහා සම්පූර්ණ කළ යුතු අයදුම් පත් ඡන්දහිමි නාමලේඛන ප්රදර්ශනය කරනු ලබන ස්ථානවලින්, දිස්ත්රික් මැතිවරණ කාර්යාවලින් නොමිලේ ලබාගත හැකි අතර, මැතිවරණ කොමිෂන් සභාවේ වෙඩ් අඩවියෙන් බාගත කරගත හැකියි.
තැපැල් ඡන්ද ඉල්ලුම් කිරීම සඳහා සුදුසුකම් සපුරා ඇති සියලුදෙනාගේම අයදුම්පත් අගෝස්තු 5 වන දින හෝ එදිනට පෙර හෝ අදාළ දිස්ත්රික්කයේ තේරීම් භාර නිලධාරී ලබා දියයුතුයි.
එසේම අයැදුම්පත් භාරගැනීම අවසන් දිනයේ දී එනම් අගෝස්තු 5 වන දින මධ්යම රාත්රී 12ට පෙර ඒවා නියමිත දිස්ත්රික් මැතිවරණ කාර්යාලවලට ලැබිය යුතු අතර, එදිනට අයදුම්පත්ර තැපෑලට භාරදීම පමණක්, එම අයදුම්පත්ර පිළිගැනීම සඳහා හේතුවක් නොවන බවත් එම නිවේදනයේ සඳහන් වනවා.
තැපැල් ඡන්ද අයදුම්පත්ර භාරගැනීමේ අවසන් දිනය 2024.08.05 වන දින බැවින් එදිනට පෙර ලැබෙන සේ අයදුම්පත් ඉදිරිපත් කළ යුතු වනවා.
ඊට අදාළ නිවේදනය පහතින් දැක්වෙනවා,